ព្រះអាទិត្យចាប់ផ្ដើមសាកសម្រាប់ការចូលទៅកាន់គេហទំព័ររបស់ខ្លួន

The Sun Began Charging for Access to its Website

ប្រទេសអង់គ្លេសកាសែតកំពូលលក់របស់ The Sun បាន, ដែលត្រូវបានគ្រប់គ្រងដោយ លោក Rupert Murdoch, នៅថ្ងៃព្រហស្បតិ៍នេះបានចាប់ផ្តើមសាកថ្មអ្នកអានសម្រាប់ការចូលដំណើរការទៅកាន់គេហទំព័ររបស់ខ្លួន.

គេស្គាល់ថាសម្រាប់ Scoop ពាក់អាវរបស់ខ្លួននិងតារា “ទំព័រចំនួនបី” ម៉ូដែល, កាសែតនេះនឹងសាកអតិថិជន£ 2 ($3, 2.30 អឺរ៉ូ) សម្រាប់ការចូលដំណើរសប្តាហ៍មួយទៅវែបសាយរបស់ខ្លួន, ដែលនឹងត្រូវបានគេហៅថាស៊ុន +.

ចាងហ្វាងការផ្សាយកាសែតអង់គ្លេស Murdoch 'បានប្រកាស paywall នៅខែមីនា, បាននិយាយថាការចូលដំណើរការដោយឥតគិតថ្លៃមាតិកាលើបណ្តាញស៊ុនបានក្លាយទៅជា “យកទុកជាបានការ”.

“ការសួរអ្នកអានដើម្បីបង់ប្រាក់សម្រាប់មាតិកាគឺជាវិធីតែមួយគត់ដើម្បីការពារអនាគតនៃវិស័យឧស្សាហកម្មកាសែតនេះ,” បានឱ្យដឹងថាកម្មវិធីនិពន្ធថ្មីនេះរបស់លោក David Dinsmore ស៊ុន.

“នេះជាព្រឹត្តិការណ៍ជាប្រវត្តិសាស្ត្រមួយសម្រាប់ព្រះអាទិត្យនិងបញ្ជាក់ពីអាកប្បកិរិយាត្រួសត្រាយផ្លូវរបស់កាសែតលក់ដាច់បំផុតរបស់អង់គ្លេសមួយ។”

សម្លាប់នៃកាសែតកំពូលរបស់ពិភពលោកបានចាប់ផ្ដើមសាកថ្មសម្រាប់មាតិកាអនឡាញក្នុងឆ្នាំថ្មីនេះ, រួមទាំង កាសែត New York Times និង Murdoch ដែលគ្រប់គ្រង កាសែត Wall Street Journal.

សេដ្ឋីប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយកើតនៅអូស្ត្រាលី, 82, ដាក់ ​​broadsheet អង់គ្លេសរបស់គាត់ដែលនៅពីក្រោយ paywall Times បាននៅក្នុងមួយ 2010.

លោកស៊ុនបានបានលក់នៅជុំវិញ 2.24 លានច្បាប់ក្នុងមួយថ្ងៃកាលពីខែមិថុនា, អ្នកនាំពាក្យស៊ុនបានប្រាប់ AFP ថា — ប្រៀបធៀប​ទៅ​នឹង 3.12 លានកូពីបួនឆ្នាំមុន.

“ដូចជាកាសែតផ្សេងទៀត, មានការធ្លាក់ចុះនៅក្នុងការអានក្នុងប៉ុន្មានឆ្នាំកន្លងនេះ,” ស្ត្រីអ្នកនាំពាក្យនោះបាននិយាយថា:.

គេហទំព័ររបស់ The Sun បាន, ស៊ុន +, បច្ចុប្បន្នបានទាក់ទាញនៅជុំវិញ 32 អ្នកប្រើលាននាក់មានតែមួយគត់ក្នុងមួយខែ, នាងបានបន្ថែមទៀតថា.

ស៊ុន + នឹងព្យាយាមទាក់ទាញអតិថិជនជាមួយនឹង “ជិតការផ្សាយបន្តផ្ទាល់” ឈុតវីដេអូនៃការ ក្របខ័ណ្ឌ English Premier League គ្រាប់បាល់បញ្ចូលទីបាល់ទាត់ព្រមទាំងបញ្ចុះតម្លៃនិងការផ្សព្វផ្សាយ.

ខណៈពេលកាសែត The Times’ ជាវការបោះពុម្ពទទួលបានដោយស្វ័យប្រវត្តិដើម្បីគេហទំព័ររបស់ខ្លួន, អតិថិជនបោះពុម្ពស៊ុននឹងត្រូវប្រមូល 20 កូដពីក្រដាសរបស់ពួកគេក្នុងគោលបំណងដើម្បីចូលដំណើរការមាតិកាលើបណ្ដាញសម្រាប់ខែក្រោយនេះ, នៅក្នុងដំណើរមួយនេះបានសារភាពថាគឺជាអ្នកនាំពាក្យ “យ៉ាងដូចម្តេចជាការពិត”.

ការដាក់វេបសាយរបស់នៅពីក្រោយការ paywall ស៊ុនមួយគឺជាការលេងល្បែងធំសម្រាប់ Murdoch, ដែលបានឃើញចរាចរទៅកាសែត The Times’ តំបន់ធ្លាក់ចុះបន្ទាប់ពីវាបានបិទយ៉ាងខ្លាំងសាកថ្មសម្រាប់ការចូលដំណើរការបានចាប់ផ្តើមទៅមាតិកាលើបណ្ដាញ.

លោក Mike Darcey, នាយកប្រតិបត្តិនៃដំណឹងកាសែតរបស់ចក្រភពអង់គ្លេសបានប្តូរឈ្មោះស្លាប Murdoch ' ចក្រភពអង់គ្លេស, បានទទូចកាលពីខែមុន paywall នេះគឺ “ការធ្វើការងារ” ហើយថាកាសែត The Times’ ប្រាក់ចំណូលបានមកពីការជាវគឺខ្ពស់ជាងវាគឺនៅក្នុង 2010.

“ដំបូងគិតថាជាការផ្លាស់ប្តូរឆ្កួត, វាបានទទួលជោគជ័យហើយឥឡូវនេះត្រូវបាន flattered ដោយការយកតម្រាប់តាមរីករាលដាល,” លោកបានប្រាប់សន្និសិទ.

អ្នកនាំពាក្យសម្រាប់កាសែត The Times និងកាសែតបងស្រីរបស់ខ្លួនម្នាក់, កាសែត The Sunday Times, បានឱ្យដឹងថាបច្ចុប្បន្ននេះមានមួយចំនួនវែបសាយទាំងពីរ 274,000 អតិថិជន.

កាសែត The Times’ ក្រុមហ៊ុនមេ ដងកាសែតលីមីតធីត រាយការណ៍ពីការខាតបង់មុនពេលបង់ពន្ធ 28,7 លាន£ ($43.6 លាន​នាក់, 32.9 លានអឺរ៉ូ) ក្នុងឆ្នាំដល់ខែមិថុនានេះ 2012.

Repost.Us – បោះ​អត្ថបទ​នេះ
អត្ថបទ​នេះ, Murdoch ' កាសែត The Sun ទៅនៅពីក្រោយ paywall, គឺ​ត្រូវ​បាន​បញ្ចូល​ពី AFP ថា និង​ត្រូវ​បាន​គេ​បង្ហោះ​នៅ​ទីនេះ​ដោយ​មាន​ការ​អនុញ្ញាត. រក្សាសិទ្ធិ 2013 AFP ថា. រក្សា​រ​សិទ្ធ​គ្រប់យ៉ាង

 

ប្រសើរ​ដោយ Zemanta