iPad Pro Review - kreativni budućnost izgleda dobro

iPad Pro review – the creative future’s looking good
Ukupna ocjena4.5

Pokreće Guardian.co.ukOvaj članak pod naslovom “iPad Pro Review - kreativni budućnost izgleda dobro” napisao je Toby Mojsije, The Observer u nedjelju, 29. studenog 2015 07.00 UTC

Prvi dojam najnovije ulaska Appleov tablet raspona - ipad Pro (od £ 679, apple.com) - Je njegova 5.6 megapiksela, 32.8cm (12.9u) zaslon, koja nadilazi veličinu i rezoluciju ništa Apple je prethodno ponudio. To izgleda dobro. Ložiti pro-optimiziranu igru, kao što su Soba Tri (£ 3,99, otporan na vatru, Trgovina aplikacijama) i to pukne u život. Kao i očite estetske čari, s vragolast zbunjujuće kao što je ovaj, dodao detalj je od stvarne koristi kao što prod, guranje i povlačenje puzzle kutije okolo u tijeku. Opseg serije ekspandira u drugom nastavku, s više soba svaka postaje dio slagalice umjesto da se fokusiraju samo na sebe kutije. To je zadovoljstvo razvojem i predstavio najbolji na ovom novom hardveru.

Appleov Tim Cook predstavio iPad Pro - Video.

Međutim, to je računalna teret ispod sjajne vanjštine koji je siguran da najviše impresionira. Moćniji od velike većine prijenosnih računala, tvrdi Apple, i sposoban uređivanje 4K videa - četiri puta detaljniji od standardnih HD TV - što znači da iMovie (besplatno s uređajem) dolazi na svoje. Pro neće zamijeniti laptop za high-end korisnike - ograničena ugrađena memorija vidi na to - ali je savršen za stvaranje fanciest kućne filmove staviti na YouTubeu.

Puna Microsoft Office paket je dostupan za besplatno putem App Store (iako u aplikaciji je potrebno za kupnju za uređivanje datoteka), i ogroman zaslon osjetljiv na dodir, u kombinaciji s novim konektorom za tipkovnicu, čini rad između njih povjetarac - bilo da je to s Apple je minimalistički izdanje (£ 139) ili čvršći, pozadinskim osvjetljenjem prinos od Logitech (£ 109,99). rađati (£ 4,49, Trgovina aplikacijama) nudi više kreativne utičnicu i sada nudi još veću preciznost s izdavanjem Apple Olovka (£ 79). To radi samo s Pro, te je siguran da će niša prijedlog, ali komunicira sa senzorima ispod zaslona kako bi se omogućilo kontrolu koji je siguran da apeliram na umjetnika. Samo pogledajte ono što je David Hockney postići s običnom starim iPad - Bilo bi iznenađenje vidjeti sljedeću generaciju gura granice onoga što digitalno slikanje može postići.

guardian.co.uk © Guardian Vijesti & Media Limited 2010