iPad Pro přezkum - tvůrčí budoucnost dívá dobře

iPad Pro review – the creative future’s looking good
Celkové skóre4.5

Běží na guardian.co.ukTento článek s názvem “iPad Pro přezkum - tvůrčí budoucnost dívá dobře” napsal Toby Mojžíš, pro The Observer v neděli 29. listopadu 2015 07.00 UTC

První dojem z posledního vstupu do rozsahu tablet od Apple - iPad Pro (od £ 679, apple.com) - Je jeho 5.6 megapixel, 32.8cm (12.9v) obrazovka, která převyšuje velikost a rozlišení cokoli Apple již dříve nabídl. Vypadá to ohromující. Spusťte si Pro optimalizovanou hru, jako je The Room Three (£ 3,99, Protipožární, obchod s aplikacemi) a to praskne do života. Stejně jako zjevné estetické kouzlu, s hravé hlavolam, jako je tento, přidaná detail je skutečným přínosem, jak jste prod, hrabat a táhněte puzzle boxy k pokroku. Rozsah řady je rozšířen ve svém druhém pokračování, s několika místnostech každý stává součástí skládačky, spíše než aby se soustředil pouze na samotných krabičkách. Je to uspokojující vývoj a předvedla nejlepší na tento nový hardware.

Apple Tim Cook představil iPad Pro - videa.

Nicméně, je to výpočetní potěžkat pod lesklým zevnějškem, který je určitě nejvíce Impress. Silnější než drtivá většina mobilních počítačů, Apple tvrdí,, a schopný úprav 4K videa - čtyřikrát více podrobnější než standardní HD TV - což znamená, že iMovie (volný se zařízením) přichází do jeho vlastní. Profesionální nenahradí laptop pro high-end uživatele - omezené palubní paměti vidí, že -, ale je ideální pro vytvoření nejmódnější domácích filmů dát na YouTube.

Plné Microsoft Office Suite je k dispozici zdarma prostřednictvím App Store (i když in-app je nezbytné nákup upravovat soubory), a obrovský dotykový displej, v kombinaci s novým konektoru klávesnice, je práce mezi nimi hračka - ať už je to s Apple minimalistický vydání (£ 139) nebo silnější, podsvícený nabídka od Logitech (£ 109.99). Plodit (£ 4,49, obchod s aplikacemi) Nabízí více tvořivý východ a nyní nabízí ještě větší přesnost s vydáním Apple Tužka (£ 79). Pracuje pouze s Pro, a je jisté, že výklenek problém, ale spolupracuje s čidly pod obrazovkou, aby ovládací prvek, který je určitě apelovat na umělce. Stačí se podívat na co David Hockney dosáhnout pomocí obyčejné iPad - Bylo by žádné překvapení vidět příští generace posouvá hranice toho, co digitální obraz lze dosáhnout.

guardian.co.uk © Guardian News & Media Limited 2010