Star Wars: The Force Awakens Review

Star Wars: The Force Awakens Review

Powered by Guardian.co.ukOvaj članak pod naslovom “Star Wars: The Force Awakens pregled - spektakularan povratak kući” je napisao Peter Bradshaw, za theguardian.com u srijedu 16. decembar 2015 08.02 UTC

To je ovdje - pravi epizoda Četiri! Od prvih nekoliko minuta, ili čak prvih nekoliko kadrova, JJ Abrams je uzbudljivo, spektakularan i zavodljivo nevine Star Wars: The Force budi se pokazuje film u duhu originalne trilogije, koja se završila sa Return of the Jedi u 1983. (Ovaj zauzima priča 30 godina kasnije.)

tehnički, naravno, da je rekonfigurirati kao epizoda Six, ali Sila se budi čini da zaboravite na redundantnost i cjepidlačenje u prequel-trilogije koja je došla 15 godina kasnije. To vraća komedija koja Fantomska prijetnja napušten. Sila se budi u kontaktu sa snagom akciona avantura i zabava. Moj jedini maleni rezervacija, što ću izaći sa puta sada, je sa malim novi droid koji ima malo Scrappy-Doo vibe o njemu.

The Force budi ponovno probudio moju ljubav prvog filma i okrenuo moje unutrašnje fanboy u moj vanjski fanboy. Postoji vrlo malo filmova koji me ostavi facially iscrpljen nakon cereći za 135 zapisnik, ali ovo je jedan. A kada Han Solo i Chewie hajde, Imao sam osjećaj u kinu nisam imao otkako sam bio 16: ne znajući da li da se rasplakala ili u aplauz.

Pogledajte konačni prikolica

JJ Abrams i veteran koscenarista Lawrence Kasdan stvorili su film koji je istovremeno i narativne progresije iz ranijih tri filma i lukavo nežan nove generacije reboot od original 1977 Star Wars - Radije u stilu svog ogroman ponovno zamišljanja od Kirk / Spock Star Trek. poznato personae, situacije i oružje će se pojaviti kao poklopci ili remixa, i mrežasti u novim pričama. Ova obavijest će biti siguran prostor, slučajno, sa upozorenja okidač samo za osnovne parcele poena i materijala već u javnom domenu.

Originalni filmovi su uvijek na osnovu najneobičnije Nexus ličnih i porodičnih disfunkcije: motor krivice, sramota i sukoba. Luke je vozio sve složenijem frojdovski animozitet protiv Darth Vader; Han Solo osvrnuo na Millennium Falcon kao "ona"; muško publiku su ohrabreni i da se identifikuju sa Luke i Lech preko princeza Leia u njoj nečuveno zlato rob bikini - i onda, sa izuzetnim narativnim sadizam, rečeno nam je da su brat i sestra. Sve ovo agonija se preporoditi u Force budi: novi izobličenja straha i crne-strip apsurd usred romantiku i uzbuđenje.

Zvezde razgovarati na crvenom tepihu u ponedjeljak LA premijere

Luke je slavno odsutan iz plakat za ovaj film, što me je dovelo do straha, prvo, da u proteklih 30 godina, kao Atticus Finch u Harper Lee idemo Set A Watchman, on je otišao preko na tamnu stranu. Dovoljno je reći da je Luka, igra je sada osedele Mark Hamill, je moćan, ali unwontedly zagonetna prisutnost.

Princeza Leia je sada general i dalje ratnik kraljica otpora – tvrđi i više grandmotherly figura. Tamna sila je preporođena u obliku prvog reda, namjeru ponovno uspostavljanje više otvoreno fašističku kontrole, sa kvazi-Nuremberg mitinga. Kretala se protiv njih su novi borci za dobro. Postoji Rey, a snalažljivi preživjelog na daljinskom planetu Jakku, koji smatra sudbina u njoj: ona se igra novajlija Daisy Ridley sa krhki određivanje mladog Keira Knightley. Britanski glumac John Boyega igra Finn, bivši oluja vojnik koji traži iskupljenje kroz izdaju svojim zlim gospodarima.

To me dovodi do sjajne performanse Adam Driver kao Kylo Ren, novi Dark Lord sa strašnu tajnu. On je predivno okrutno, pakostan i hirovita - i za razliku od Vader starih, on se daje mrzovoljno izlivi besa, sa svojim lightsaber izvući, kada uniformisanih podređeni imaju nepoželjne zadatak mu govori nekih novih, privremena pobjeda za otpor. gotovo unreadably smešno izraz lica vozača je vrlo pogodan za Kylo Ren je probirljive i zabavljalo prezir prema slabosti i samilost njegovih neprijatelja '. Tu je sjajan trenutak kada je on koristi telekinetskim moć sile protiv Laser Shot.

Pogledajte drugi trailer

U lightsaber osporava sami su, naravno, više atletski nego u 70-ih i 80-ih godina, ali i nekako ljudski zanimljiv: Rey sama ne treba snishodljivo savjete od ljudi bilo na nenaoružane borbe ili leti u Millennium Falcon.

JJ Abrams ima instinktivno simpatije za klasične Star Wars pejzaže i postavlja ih sa elanom: prekidač od galaksija do sjene šume i naravno ogromne žubor pustinje. U gotovo njeno prvo pojavljivanje, Rey se vidi Tobogganing niz ogroman dina na sankama napravljen od konopa. Za mene je to podsjetnik da iako je prvi Star Wars je glasno inspirisan Kurosawa The Hidden Fortress, Mislim da je to prvobitno izveden svoj izgled od David Lean-a Lawrence od Arabije ili čak Dreamscapes Dali.

Ali, naravno, ovaj film je dio zabavnog svijeta toliko velika da treba odnositi samo na sebe. The Force budi ne, na putu od drugih franšiza, potrebu da bude "mrak" - što naravno odbacili tamne strane. To u osnovi ovlasti zajedno na velikom Surging Riptide idealizma i optimizma, ta porodica-film etike kojih su neki ismijavana za ubijanje sa distopijske tradiciju sci-fi. Zapravo, Star Wars je sada otišla dalje od sci-fi žanra u svoju vrstu intergalaktički kvazi-Arthurian romantiku: da i povratak u svijet subotu ujutro slika. Sila budi je smiješno i melodramatičan i sentimentalne naravno, ali uzbudljiv i prepun energije i svoju vrstu velikodušnosti. Kakva božićni poklon.

• Star Wars: The Force budi se oslobađa u Velikoj Britaniji i Australiji 17 Decembra, u SAD-u na 18 Decembar

guardian.co.uk © Guardian News & Media Limited 2010

Objavljeno preko Guardian News Feed plugin za WordPress.