iPad Pro pregled - kreativni budućnost izgleda dobro

iPad Pro review – the creative future’s looking good
ukupni rezultat4.5

Powered by Guardian.co.ukOvaj članak pod naslovom “iPad Pro pregled - kreativni budućnost izgleda dobro” napisao je Toby Mojsije, za The Observer 29. novembar nedjelja 2015 07.00 UTC

Prvi dojam o najnovijim ulaska u Appleov tablet raspon - iPad Pro (od £ 679, apple.com) - Je njegovo 5.6 megapiksela, 32.8cm (12.9u) ekran, koji nadilazi veličinu i rezoluciju ništa Apple je ranije ponudio. Izgleda zapanjujuće. Pokrenite Pro-optimiziran igre, kao što su The Room Three (£ 3.99, otporan na vatru, Prodavnica aplikacija) i to prsne u život. Kao i očigledno estetski čari, uz vragolast zbunjujuće kao što je ovaj, je dodao detalj je pravi korist kao što prod, poke i povucite slagalice kutije okolo da napreduju. Obim serija je proširena u drugom nastavku, s višestrukim sobe svaka postaje dio slagalice, a ne fokusira samo na sebe kutijama. To je zadovoljavajuće razvoj i prikazao najbolji na ovom novog hardvera.

Tim Cook predstavio Appleov iPad Pro - video.

Međutim, to je računske Heft ispod sjajne eksterijera koji je siguran za većinu Impress. Snažniji od velike većine mobilnih računara, Apple tvrdi, i sposoban za uređivanje 4K video - četiri puta više detaljniji od standardnih HD TV - što znači da iMovie (besplatno s uređajem) je na svom terenu. Pro neće zamijeniti laptop za high-end korisnicima - ograničene memorije na ploči vidi na to - ali je savršen za stvaranje najmodernije domaćih filmova staviti na YouTube.

Kompletan paket Microsoft Office je dostupan besplatno putem App Store (iako je u aplikacije je potrebno kupovina za uređivanje slika), i ogroman zaslon osjetljiv na dodir, u kombinaciji sa novim konektorom tastaturu, čini rad između njih povjetarac - bilo da se radi sa minimalistički puštanje Appleov (£ 139) ili čvršćim, pozadinskim ponudu iz Logitech (£ 109.99). rađati (£ 4.49, Prodavnica aplikacija) nudi više kreativni ventil i sada nudi još veću preciznost sa izdavanjem Apple Olovka (£ 79). To radi samo sa Pro, i sigurno će biti niša propozicija, ali je u interakciji sa senzorima ispod ekrana kako bi se omogućilo kontrolu koja je sigurno da se žali na umjetnika. Samo pogledajte šta David Hockney postići sa običnom starom iPad - To bi bilo iznenađenje da vidi novu generaciju gura granice onoga što digitalnih slika može postići.

guardian.co.uk © Guardian News & Media Limited 2010

Vezani članci